Reklamace, výměna a vrácení zboží

REKLAMACE

Zboží k reklamaci zašlete dle Vašich možností na níže uvedenou adresu. Opět platí, že součástí balíčku by měl být vyplnění reklamační formulář, který je dostupný na našem webu.
Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, bude Vám automaticky odeslán informační e-mail na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Zboží k výměně, vrácení či reklamaci nezasílejte na dobírku!!!

Dodací adresa:
Nelly s. r. o.
reklamační odd.
Roztoky u Jil. 201
512 31 Roztoky u Jilemnice

Reklamační formulář ke stažení ZDE.

 

VÝMĚNA

V případě, že zvolená velikost, barva či barevná kombinace nevyhovuje Vašim požadavkům, nebo chcete-li zboží z jakéhokoliv jiného důvodu vyměnit, pošlete jej nepoškozené a nepoužité (tím se rozumí nevyprané) zpět v původním obalu na adresu naší společnosti.
Ke zboží, prosím, přiložte vyplnění formulář, který naleznete níže.
Případný finanční rozdíl za zboží bude řešen buď formou dobírky nebo vrácením finančních prostředků na Váš účet.
S ohledem na omezený proces výroby, kdy je jednotlivé zboží vyrobeno vždy až po zadání objednávky, není možná výměna v sídle firmy.
V případě, že bylo zboží vyrobeno na zakázku, dle přání zákazníka, bere kupující na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od  Kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího.

Formulář pro výměnu zboží ke stažení ZDE.

 

VRÁCENÍ

Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, můžete ho do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit. Takové zboží prosím pošlete zpět nepoškozené, nepoužité (tím se rozumí nevyprané) a v původní obalu na níže uvedenou adresu. Součástí balíčku by měl být i vyplnění formulář o vrácení, který prosím pečlivě zkontrolujte.

Formulář pro vrácení zboží ke stažení ZDE.

 

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz